Edukativna kampanja UNIQA

Osiguravajuća kuća UNIQA, lider u osiguranju života u BiH, imajući u vidu potrebe za životnim osiguranjima koja nisu stvar prestiža već istinske potrebe, ove godine provodi edukacijsku kampanju, prvu ove vrste na našim prostorima.

Sadržajno bogata edukativna kampanja na jednostavan i lak način približit će građanima koncept životnih osiguranja koja su savremen, globalni trend te način osiguranja budućnosti, ali i štednje.

“Svjesni smo percepcije stanovništva kada su životna osiguranja u pitanju. U generalnom nedostatku edukacije o značaju osiguranja života, opšte mišljenje o istom je nažalost nedovoljno i potpuno iskrivljeno. Mi smo odlučili kao lider u osiguranja zivota u BiH to promijeniti i biti prvi koji će javnosti ponuditi jednostavna i zabavna objašnjenja, uključujući sve koristi i prednosti ove vrste investicije koja je iznimno značajna za budućnost svakog pojedinca. Zato UNIQA ove godine svoj trud i napore ulaže u jedan novi, svjež koncept, koji će nadamo se razbiti predrasude o životnom osiguranju kao nedostižnom za građane prosječnih primanja, jednim lijepim pozivom koji glasi ‘Misli osiguraj danas svoje bolje sutra. Misli UNIQA'”, istakla je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja.

Za sva pitanja i nedoumice kontaktirajte nas.