Potpuna briga za klijente Intesa Sanpaolo Banke.

Asistencije za fizička lica i klijente Intesa Sanpaolo Banke koje se realiziraju na tehničko-tehnološkoj platformi PGM-a predsavljaju savremen program asistencija koji u svakom trenutku osigurava potpunu brigu u segmentu automotiv asistencija za aktivne klijente ISP banke.

  • Korisnici ovog program su klijenti Intesa Sanpaolo Banke koji imaju  otvoren račun u Intesa sanpaolo banci te jedan od paketa IN.
  • Korisnici paketa IN Plus i IN Premium dobivaju Intesa Sanpaolo Banka asistenciju za fizička lica/pomoć na cesti, 24 sata na dan, 7 dana u nedelja, 365 dana u godini.
  • Program asitencija Intesa Sanpaolo Banke uključuje usluge automotiv asistencija 24/365 dana u godini, kao i prateće usluge touring asistencija, kako je navedeno u nastavku.
1 Naziv programa: Intesa Sanpaolo Banka Asistencija za fizička lica
2 Garant – Organizator programa: Intesa Sanpaolo Banka
3 Vrsta programa: Automotive asistencija
4 Klijenti programa: Klijenti Intesa Sanpaolo Banke
5 Način uključenja u program: Korisnici IN paketa banke
6 Način aktivacije prava u programu: Aktivira nosilac programa
7 Ključna SMS riječ: Nema
8 Broj telefona za SMS aktivaciju: Nema
9 Broj telefona za pozive iz BiH: 033957807
10 Broj telefona za ino pozive: 0038733957807
 11 Opis boniteta u programu  
  ALARM Centar  24/7 
  Informacijski servisi Informacije o stanju na cestama, cijenama goriva i sl.
  Servis prosljeđivanja hitnih poruka Na zahtjev klijenta
  Asistencija na licu mjesta  Opravka vozila na licu mjesta
    Zamjena pneumatika
    Dostava pogonskog goriva
    Preklemavanje vozila na licu mjesta
   Asistencije prevoza vozila  U slučaju kvara
     U slučaju prometne nezgode
     U slučaju vandalizma ili nenamjerne greške
  Dodatni boniteti Usluga zamjenskog vozila
    Usluga hotelskog smještaja
    Usluga produženog prevoza vozila

Ukoliko ste zainteresovani za korporativnu saradnju, pozovite nas na broj telefona 033/261-920.