Novi vid PGM komunikacije

Nakon puštanja u rad novog komunikacijskog sistema te dobivanja svih potrebnih dozvola u rad je pušten i SMS broj 091 415 010 isti za sve mobilne operatore u Bosni i Hercegovini.

SMS kao komunikacijski kanal je idelan kanal za komunikaciju jednostavno i brzo, slanjem jedne SMS poruke (jedinstvenog koda, broja police osiguranja, ili osobnih podataka) ostvaruje se kontakt klijenata i PGM-a. Klijenti aktiviraju svoja prava slanjem SMS poruke sa ključnom riječi.

  • Ključna riječ za klijente Sarajevo osiguranja je SOS. (sos-razmak-broj police-razmak-ime i prezime).
  • Za klijente Sberbank-Pravna lica ključna riječ je SBP. (sbp-razmak-reg.oznaka-razmak-ime firme).
  • Za vaše pohvale ili kritike ključna riječ je komentar. (komentar-razmak-tekst poruke).
  • Da bi koristili pogodnosti PGM Loyality programa, ključna riječ je prijava (prijava -razmak- ime i prezime).

PGM svojim partnerima nudi korištenje SMS gateway-a za dvosmjernu komunikaciju, te slanje promotivnih SMS poruka naših poslovnih partenera (informacije o popustima i akcijama, informacije o novim proizvodima i promocijama, rođendanske i novogodišnje čestitke, podsjetnike i servisne informacije), te korištenje SMS broja za nagradne igre, ankete itd.

Za sva pitanja i nedoumice kontaktirajte nas.