O nama

Inovativni poslovna rješenja po sistemu ključ u ruke.

Tim inovativnih i iskusnih stručnjaka je 2002. godine osnovao PGM Asssitance BH. Naša osnovna djelatnost je dizajniranje, organizacija i realizacija visokoprofesionalnih poslovnih rješenja u oblasti asistencija na bazi B2B koncepta poslovanja, kao i pratećih servisa i usluga orjentiranih komunikaciji sa klijentima i viđenju podataka o komunikaciji sa klijentimma. Naš strateški cilj je biti prvi “outsourcing” izbor za osiguravajuće kompanije, auto-importere, banke i druge domaće i inostrane kompanije kod dizajniranja i realiziranja programa asistencija i servisa, kao i kod dizajniranja i implementacije pratećih servsisa kao što su SMS, CRM i drugi “customer care” servisi.
Postizanje navedenih ciljeva PGM ostvaruje vrhunskim sistemom vlastitog rada, kao i rada ugovornih saradnika čiji angažman je kontroliran pažljivim sistemom upravljanja kvaliteta (QMS) kojim se osigurava postizanje prepoznatljivih rezultata vrhunske kvalitete.

Naši servisi

Programi asistencija i garancije mobilnosti

Customer care servisi

SMS Servisi i nagradne igre

IT i komunikacijski servisi

Naša snaga

Iskustvo i stručnost osigurava da želje i ideje naših klijenata pretočimo izvrsna i ekonomski prihvatljiva poslovna rješenja. Vjerujemo da razumijevanje i upravljanje poslovnim procesima na efikasan način, kao i kontrola vlastitih performansi osigurava poslovne uspjehe koji kombinirani sa rastom volumena klijenata osigurava kontinuirani rast naših partnera i nas samih.

Infrastruktura

Višegodišnji razvoj infrastrkture kako u pogledu poslovnih rješenja, tako i u pogledu mreže operacija naših ugovornih saradnika osigurali su nam lidersku pozciju i omogućavaju da našim klijentima ponudimo i implementiramo vrhunska rješenja prepoznatljiva na tržištu.

Za razliku od kompanija sa velikim aparatom i teško prilagodljivim sistemom poslovanja, naša prilagodljivost, inventivnost i brzina su ono što će svaki naš klijent prepoznati i sa prvim iskustvima izuzeto cijeniti.

Organizacija

PGM Assistance BH je kompanija čija je osnovna misija biti podrška u svakoj situaciji. Svakodnevno u svom poslovanju unosimo komponentu humanizma i brige za svakog pojedinčanog klijenta bilo da se radi o kompaniji ili pojedincu koji koristi naše usluge.

Osnovne vrijednosti koje su karakteristične i po kojima je PGM Assistance BH postao prepoznatljiv su interno nazvana 4P i to:

  • Povezanost: Biti kontinuirano povezan sa korinicima naših servisa i usluga i biti im dostupan 24/7, 
  • Proaktivnost: Vlastitim angažiranjem svakom pojedinačnom klijentu, ponuditi najveći stepen kvaliteta svakog pojedinačnog servisa ili usluge koje koristi.
  • Profesionalnost: Od svih nas u PGM-u kontinuirano je zahtjevan maksimalan angažman i najviši stepen kompetentnosti kako bi se našim klijentima pružili vrhunski servisi i usluge.
  • Povjerenje: Zaslužimo ga svaki dan jer je povjerenje osnova svih naših odnosa.

Uprava

Direktor društva

Damir Lihovac

Tel: +387 33 261 921

email: damir.l@pgm.ba

Izvršni direktor

Dženana Lihovac

Tel: +387 33 261 921

email: dzenana.l@pgm.ba

Administracija

  • Puni naziv društva: PGM Assistance BH d.o.o. Za pružanje usluga asistencija
  • Skraćeni naziv:  PGM Assistance BH d.o.o.
  • Adresa sjedišta: Fra Anđela Zvizdovića 1, 71000 Sarajevo, BiH
  • Lokacija sjedišta: Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Oblik vlasništva: Privatno
  • Organizacija: Društvo s ograničenom odgovornošću
  • Direktor:  mr.sc Damir Lihovac, direktor društva bez ograničenja
  • JIB: 4201549260004
  • PDV Broj: 201549260004
  • MBS: 65-01-0166-10
  • Centrala:
    • Telefon: +387 33 261 920
    • Fax: +387 33 261 923
    • GSM: +387 66 070 100
    • EMAIL: info@pgm.ba
  • ALARM Centar:
    • Telefon: +387 33 263 682
    • fax: +387 33 261 922
    • EMAIL: ops24@pgm.ba
centar

PGM Kontakt Centar

ALARM Centar PGM-a opremljen je najsavremenijom informacijsko-komunikacijskom opremom i tehnologijama što osigurava upravljanje svim procesima po najstrožijim poslovnim i kvalitativnim standardima, a koncept “open booka” osigurava svakom korporativnom klijentu uvid u sve zahtjeve, slučajeve i kompletnu statistiku operacija dizajniranog programa.

Pažljivo razvijana i harmonizirana mreža operacija koja se programom asistencija stavlja Vašim klijentima na raspolaganje, tj, operativne jedinice PGM-a koje se angažiraju kod potrebe za realiziranjem usluge asistencije podrazumijevaju najviše moguće obučene i profesionalne tehničare koji su na lokalnoj razini dostupni čime se osigurava da Vaš program asistencija bude vrhunski.

PGM Kontakt centar dostupan je putem sljedećih kontakata:

Besplatne linije:

0800 2222 4

0800 222 30

Direktne linije:

+387 33 261 920

+387 33 263 680

+387 33 263 682

+387 33 263 683

GSM Linije:

+387 66 070 100

+387 63 773 672

Fax linije:

+387 33 261 922

+387 33 261 923

SMS Servis:

090 415 010

Email:

ops24@pgm.ba

fax@pgm.ba