Asistencija za osobe treće životne dobi u Bosni i Hercegovini

PGM senior asistencija je usluga koja je prvenstveno namijenjena osobama treće životne dobi koje žive same, kao i osobama sklonim demenciji, padovima ili drugim vrstama bolesti koje zahtjevaju brigu drugih osoba o njima.

U slučaju pada, srčanog udara ili bilo koje druge vrste nezgode koju klijent doživi, dovoljan je samo jedan pritisak na crveno dugme uređaja, te će se veza sa Alarm Centrom PGM-a uspostaviti kako bi operateri u razgovoru sa klijentom mogli saznati šta se desilo i koja vrsta pomoći je potrebna.

Na 98% naših poziva odgovorimo u 30 sekundi

Do sada smo pružili pomoć preko 15.000 puta

Svakodnevno vodimo brigu o 150.000 klijenata

VITA

  • Dostupnost 24/7/365
  • Pgm Senior uređaj
  • Pozivi prema hitnim službama
  • Informacije o apotekama i lijekovima

VITA ACTIV

  • Dostupnost 24/7/365
  • Pgm senior uređaj
  • Pozivi prema hitnim službama
  • Informacije o apotekama i lijekovima
  • Virtuelna asistencija
  • Moj doktor
  • Lični asistent
  • Sanitetski prevoz
  • Asistencija u kući
  • Lociranje uređaja/klijenta
  • Kontaktiranje članova porodice

VITA PLUS

  • Dostupnost 24/7/365
  • Pgm senior uređaj
  • Pozivi prema hitnim službama
  • Informacije o apotekama i lijekovima
  • Virtuelna asistencija
  • Moj doktor
  • Lični asistent
  • Sanitetski prevoz
  • Asistencija u kući
  • Medicinske asistencije
  • Lociranje uređaja/klijenta
  • Kontaktiranje članova porodice
Korištenje VITA, VITA ACTIV i VITA PLUS usluga

Klijent u slučaju pada, srčanog udara ili druge nezgode ili potrebe, pritišće crveno dugme na uređaju PGM Senior koje automatski poziva Alarm Centar PGM-a te operateri Alarm Centra uzimaju sve relevantne podatke na osnovu kojih će alarmirati nadležnu hitnu službu, bilo da se radi o policiji, hitnoj pomoći ili vatrogascima.

Pored usluge kontaktiranja hitnih službi, Alarm Centar će u slučaju klijentove potrebe kontaktirati i Info centar dežurnih apoteka ili članove uže porodice za koje se dostave kontakt podaci prilikom uspostavljanja usluge. Usluga obuhvata i mogućnost lociranja klijenta putem GPS-a od strane porodice ili Alarm Centra PGM-a u slučaju zahtjeva za pomoć koji uputi klijent.

Zašto koristiti uslugu PGM Senior asistencije?

DOSTUPNOST ALARM CENTRA: Info telefon PGM-a je dostupan 24h/7 dana sedmici i 365 dana u godini za sve upite klijenata.

Padovi i njima svojstvene ozljede predstavljaju veliku opasnost starijim osobama, posebno danas. Naime, ubrzan i dinamičan stil života te promjena strukture klasične porodične zajednice utjecale su na sve veći broj starijih osoba koje žive same i brinu same o sebi.

Nije pad sam po sebi problematičan, padaju i djeca i mladi. Međutim, starije su osobe krhkijeg tijela, sklonije lomovima i ozljedama, često zbog starijoj dobi karakterističnih bolesti poput osteoporoze, artritisa i drugih. Slabiji su im i refleksi, stoga svaki pad može rezultirati vrlo ozbiljnim ozljedama. Nerijetko se ozljede do kojih dođe zahvaljujući padu pokažu kobnima za stariju osobu, direktno ili indirektno.

Najveći broj padova se događa kod kuće usljed lošeg osvjetljenja, nereda i stepenica samo su neki od faktora koji povećavaju rizik od pada u kući. Potrebno je identificirati i eliminirati takve faktore ukoliko želimo osigurati sigurnost starijih osoba u vlastitim domovima.

Upravo zato što posljedice padova mogu biti znatno opasnije u starijoj nego u mlađoj dobi, potrebno je pojačati oprez i učiniti što je u našoj moći kako bi se padovi i ozljede izbjegli, a u slučaju da do pada ipak dođe tu je PGM Senior asistencija koja će u najkraćem mogućem vremenu poslati adekvatnu pomoć.

Spriječite negativne posljedice samo jednim pritiskom na dugme, jer su istraživanja pokazala da se najveći broj padova starijih osoba dešava upravo dok se one nalaze u kući.

U prosjeku osoba tek tri sata nakon srčanog udara zatraži pomoć ljekara, zbog čega mnogi umiru od posljedica srčanog udara prije nego stignu u bolnicu. Prava istina je da što prije osoba zatraži pomoć ljekara, veće su šanse za preživljavanje.

Virtuelna asistencija

  • Usluga predviđa posjetu na kućnoj adresi te uspostavljanje kontakta putem vibera ili skype-a sa osobama koje žele da se čuju i vide sa klijentom (rodbina, prijatelji u inostranstvu).

Asistencija u kući

  • Asistencija podrazumijeva uslugu primarne asistencije rada tehničara na licu mjesta u trajanju od 1N/h po slučaju sa uključenim dolaskom na lice mjesta-adresu klijenta.
    • Bravara
    • Vodoinstalatera
    • Električara
    • Handy man

Medicinska asistencija

  • Posjeta doktora u slučaju nesreće
  • Posjeta medicinske sestre u slučaju nesreće
  • Dostava lijekova
  • Kućna njega nakon izlaska iz bolnice
  • Pružanje informacija o medicinskim ustanovama u Kantonu Sarajevo
  • Pružanje informacija o lijekovima
  • Pružanje informacija o apotekama

PGM Assistance BH ne snosi odgovornost ukoliko su neophodni lijekovi nedostupni/ nema ih/ nisu u slobodnoj prodaji u apotekama na teritoriji grada.

Sanitetski prevoz

  • Usluga obuhvata organizovanje (paket Vita Active) te organizovanje i pokrivanje troškova (paket Vita Plus) sanitetskog prevoza od mjesta stanovanja klijenta do medicinske ustanove (paket Vita plus PGM snovi skompletne troškove).

Lični asistent

  • Usluga obuhvata mogućnost korištenja ličnog asistenta za usluge dostave, kupovine ili kurira.
  • Usluga se realizuje na teritoriji Kantona Sarajevo podjeljenim u 4 zone:
    • Zona I: Novi Grad, Novo Sarajevo, Centar, Stari Grad
    • Zona II: Vogošća, Ilidža, Hrasnica, Istočno Sarajevo
    • Zona III: Hadžići
    • Zona IV: Ilijaš

Moj doktor

  • Usluga obuhvata konsultacije:
    • Ljekara opšte prakse
    • Ginekologa
    • Dermatologa
    • Pedijatara
    • Psihologa
  • Opcija 1: Kontakt telefonom Usluga se realizuje na način da klijent poziva Alarm Centar PGM-a te zatraži uslugu Moj doktor, nakon zaprimanja poziva i potvrđivanja prava na uslugu, Alarm Centar PGM-a poziva odabranog doktora i ugovara termin kada će doktor pozvati klijenta
  • Opcija 2: Kontakt mailom ili preko web stranice klijent ima mogućnost da uslugu konsultacije sa doktorom uradi putem web forme na web stranici.

Klijent će na svoj e-mail dobiti odgovor odabranog doktora najkasnije u roku od 24 sata.